Janusz  Korwin-Mikke Janusz Korwin-Mikke
13681
BLOG

Przychodzę tu z ONETu

Janusz  Korwin-Mikke Janusz Korwin-Mikke Rozmaitości Obserwuj notkę 297

Kiedy ONET zerwał umowę z p.Rafałem A.Ziemkiewiczem, coś mnie tknęło. Przypomniałem sobie, że parę tygodni temu zadzwonił do mnie ktoś z ONETu z prośbą, bym - no, nie, oczywiście, to nie jest cenzura, ale jednak, wyjatkowo - usunął z blogu coś w jednym wpisie. Odmówiłem - i na tym się skończyło. 

Więc parę dni temu sprawdziłem. Usunęli sami. 

Trudno się dziwić. Ten wpis wołał o pomstę do Nieba. Ujawniał mianowicie, że Fundacja im.Jacka Kuronia ocenzurowała... Juliana Tuwima. Konkretnie: usunęła z "Murzynka Bambo" dwuwiersz: 

"Mama powiada: "Napij się mleka!"

A on na drzewo mamie ucieka". 

No, to i ja postanowiłem uciec na drzewo. Tzn. - do Salonu 24. 

Powinien tu być jeden wpis dziennie. Albo więcej. Kto je czyta, może już nie zaglądać na mojego Twittera – to będzie rozwinięcie poruszonego tam tematu.

 

Natomiast długie, poważne teksty będą nadal na moim portalu http://korwin-mikke.pl

Dziś o 20.00 chat na nptv.pl odbędzie się normalnie. 

Urodzony 27 października 1942 r. w Warszawie, Absolwent liceum im. Tadeusza Reytana w Warszawie, student Wydziału Matematyki (5 lat) i (równolegle) Wydziału Filozofii (magisterium) Uniwersytetu Warszawskiego, w 1965 r. aresztowany (List 34), nastepnie de facto zawieszony, studiował w tym czasie psychologię, prawo i socjologię, w 1968 r. powtórnie aresztowany i relegowany z uczelni, odzyskawszy dzieki temu papiery zdał jako ekstern egzamin magisterski z filozofii. Uczestnik seminarium Teorii Podejmowania Decyzji profesora Klemensa Szaniawskiego, Przewodniczący sekcji Socjocybernetyki w Polskim Towarzystwie Cybernetycznym. Członek wielu towarzystw PTE, TNOiK, PTCyb i inn. Wykładał Teorię Podejmowania Decyzji w Wyższej Szkole Gospodarowania Nieruchomościami

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości